Zaregistrovali ste sa už do portálu SmartList? Výborne! Ste len krok od získania nových klientov. Ako však vyčnievať medzi konkurenčnými dodávateľmi? Na to sa pozrieme v tomto článku.
Zákazník vníma pri výbere profesionála rôzne faktory. O úspechu či neúspechu môžu rozhodnúť veci, ktoré by ste inak považovali za drobnosti. Tu je niekoľko tipov, na ktoré sa vám odporúčame sústrediť:
1. Profilová fotografia
SmartList je služba pre profesionálov a ľudí, ktorí zháňajú ich služby. Nie je to Facebook. K výberu svojej profilovej fotografie pristupujte podobne, ako na pracovnej sociálne sieti LinkedIn. Zvoľte si reprezentatívnu fotografiu, podľa ktorej vás bude zákazník vedieť rozpoznať. Ak sa s ním budete chcieť pri spolupráci stretnúť, uľahčí vám to situáciu a môžete predísť rôznym faux pas. Ak máte vlastné logo, môžete použiť aj to. Nezabudnite však, že sympatická profilová fotografia pôsobí ľudskejšie, než neosobná značka.
2. Ak máte webstránku, nezabudnite ju spomenúť
Pri registrácii môžete zadať do svojho profilu aj webstránku. Ak máte svoje služby prehľadne zoradené na vlastnom webe, je to vynikajúci spôsob, ako povedať potenciálnym zákazníkom o vašom podnikaní viac.
3. Využite možnosti formátovania profilu
Keď sa prihlásite do služby SmartList a zvolíte popis profilu, zistíte, že nápadne pripomína textový editor. Poskytuje vám rôzne možnosti formátovania:
Zdá sa vám to ako maličkosť? Prezradíme vám tajomstvo profesionálov, ktorých služby na našom portále nájdete tiež. Skúsení copywriteri, reklamní textári, na správne zalomenie textu nedajú dopustiť. Samotný obsah často nestačí na to, aby sa dobre čítal. Musí byť prehľadný, skenovateľný – to znamená, že čitateľ ho pochopí aj po zbežnom prezretí – a dôležité časti by mali byť zvýraznené. Využite tieto zásady vo svojom popise profilu a zaujmite zákazníkov profesionálne formátovaným inzerátom.
4. Vytvorte si profilový fotoalbum
V SmartList máte možnosť zakomponovať do vášho profilu aj fotoalbum, ktorý si budú môcť používatelia preklikávať. Je to ideálne miesto na odprezentovanie hotových produktov alebo zákaziek. Ponúkate služby, ktoré nie je možné odfotiť? To vôbec nie je problém. Využite fotoalbum ako prezentáciu. Nahrajte do svojho profilu snímky s textom, ktoré kreatívne rozšíria popis vašich služieb.
5. Dbajte na spokojnosť zákazníkov
Okrem častí profilu, ktoré si môžete vyplniť sami, uvidí potenciálny zákazník aj recenzie. Na tie majú vplyv používatelia, ktorým ste už služby dodali. Závisia teda od ich spokojnosti a kvality vami odvedenej práce. Nepodceňujte silu recenzií. Skúste sa zamyslieť, ako vnímate vy produkt či službu so zlými hodnoteniami. Asi by ste si ju nekúpili, však? Preto pristupujte ku každej zákazke dodávanej cez SmartList svedomito a s vedomím, že môže rozhodnúť o ďalších spoluprácach. Zároveň si od spokojných klientov nezabudnite pýtať recenzie.
Nemáte ešte svoj profil? Nie je nič jednoduchšie, ako sa prihlásiť do služby SmartList, popísať svoje služby a získavať nových zákazníkov.